1. Towar wysyłamy za pośrednictwem Firmy In Post jako paczki priorytetowe w terminie do 24 godzin, jeśli zamówiony towar znajduje się w magazynie.

2. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie poinformujemy Zamawiającego o innym możliwym terminie realizacji zamówienia.

3. W przypadku gdy w magazynie dostępna jest tylko część zamówionego towaru to na życzenie Zamawiającego wyślemy dostępny towar, a pozostałą część dostarczymy na nasz koszt w najbliższym możliwym terminie. Koszty przesyłki są wtedy takie jak dla całego zamówienia.

4. Towar powinien dotrzeć do Zamawiającego w ciągu 48 godzin od daty wysyłki. Przy powyższym terminie nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz dni wolnych. Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane nieprawidłową pracą Firmy In Post. Zawsze staramy się jak najszybciej interweniować w przypadku zagubienia lub opóźnienia przesyłek.

5. W przypadku zamówień realizowanych formą płatności za pobraniem, zamówienie realizujemy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, przy płatności w formie przelewu na rachunek bankowy, po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy.

6. Nie będą realizowane zamówienia, w których nie zostały podane wszystkie wymagane dane teleadresowe Zamawiającego lub dane te są nieprawdziwe.